fredag 4 december 2015

AVKOMMOR, SLÄPP 2015

 

AVKOMMOR, SLÄPP 30.

Igår gjorde vi släpp nr 30, är ganska bra före på höjderna. Kelly reste haren ganska snabbt, och hon drev riktigt bra ända till att jag mötte haren på vägen. Efter det blev det strul. hon lyckades resa om haren efter en tapp som säkert varade i två timmar, det var vid detta tillfälle som jag lyckades ta en bild på haren. Det var meningen vi skulle åka till skogen idag igen, men det började snöa kraftigt nu på morgonen så jag stod över, tyvärr så spår dom flera plusgrader efter snöandet, så det ser inget vidare ut.


VALPAR 2015.

 Dino av Njuranskog.

 Det trillade in några bilder på Dino av Njuranskog, hittills har jag bara fått positiva rapporter från Bosse om Dino. Han har drivit vid flera tillfällen och han har presterat drev på barmark som räcker till pris. Dino har så här långt bara jagat på barmark, vilket naturligtvis bara är positivt. kommer att bli spännande att följa Dino, ska väll försöka följa med Bosse något fram över.

Om Dante påminner lite mer av sin fader så tycker jag att Dino påminner om Kelly.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar